• (iOS) Johnny Trigger: Action Shooter podvádza viac všetkých

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Johnny Trigger: Action Shooter IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ podvádza viac všetkých ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Johnny Trigger: Action Shooter 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Hra na mňa urobila veľký dojem, určite je to jedna z najkreatívnejších hier a zábavnejších hier, aké som hral, ale vývojári v skutočnosti nechcú, aby hrali svoju hru! Po KAŽDEJ úrovni sú dve reklamy. Strávil som viac času pozeraním reklám na iné hry ako hraním tejto! Hľadáte príležitostnú hru zadarmo, nemôžem ju vôbec odporučiť, čo je škoda, pretože keď ju skutočne hráte, je to veľká zábava.

    Vyborna hra chvalim

    Nie je to zlý herný dizajn. Vývojári sa však ubezpečili, že ste sa rozhodli povoliť súhlas s predajom informácií o vašom používaní alebo hru nehrať vôbec. Väčšina toho, čo odomknete, dokonca aj počas hrania, je uzamknutá za sledovaním reklám, takže aj hranie s vypnutým pripojením Wi-Fi vám len zhoršuje herný život. Vyberte si typ hry jed. Nepretržité reklamy alebo žiadne odmeny. Patetický degenerovaný vývoj. Chvíľu som sa hral a začal som zbierať vzory máp. Veľmi rýchlo stratil záujem.

    Hru som si naozaj užíval, kým nezačala zlyhávať. Na určitých úrovniach by som zlyhal kvôli „rukojemníkovi dole“, aj keď neboli zranení žiadni rukojemníci. Teraz som uviaznutý na úrovni, kde si hra pomýlila nepriateľa ako rukojemníka. Nemôžem zabiť nepriateľa, pretože potom prehrám, ale ak nezabijem nepriateľa, tak som zastrelený a aj tak prehrám. Prosím opravte to!

    Úžasná hra. Ak vypneme wifi alebo dáta, nebudú žiadne reklamy

    Nie je to zlé, s výnimkou skutočnosti, že ste MUSELI čakať, kým ste naozaj vystrelili, aby ste dosiahli svoj cieľ, čo bolo otravné a samozrejme, že musíte kupovať cestu von z reklám za 5 $/týždeň, je to prehnané. Skúste to znova

    Super niesu tam reklamy

    Je velmi zajimavy, elegantny a nebojacny

    Môžem povedať, že reklám je menej, ako som očakával.

    坦克戰火Tank Warfare: PvP閃電戰坦克手游 策略 zqi

    Celkovo dobrá hra. S niektorými neskoršími úrovňami to môže byť trochu náročné. Obsahuje reklamy približne každé ďalšie dve spustenia. Niekedy by prišli veci zadarmo, ale boli by to a náklady na reklamu. Nastal moment, keď som vďaka pozeraniu reklamy povedal nie, no reklama stále hrala. Nie som veľmi reklamný typ. Celkovo je to však zábavná hra, do ktorej sa dostanete.

    JE TO SUPER HRA‼️

    V podstate platíte tie isté dosky znova a znova, ale ja by som chcel, aby mali iné kostýmy

    Mega hra

    Príliš veľa videoreklám. Po prejdení každej fázy sa zobrazí reklama alebo reklama na reklamu, ktorú si musíte pozrieť a trvajú 28 sekúnd príliš dlho. V hrách chýba veľa vecí. Neexistujú žiadne propagačné akcie, peniaze sú pri výhre regulované a sú príliš nízke. Bolo by pekné predať obleky, ktoré nechcete, alebo zbrane, ktoré nechcete. Ako kompromis za viac peňazí si kúpiť lepšie zbrane alebo špeciálnu nepriestrelnú vestu. Ale rýchlo sa im minú veci na predaj. Koniec


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :